27.6.12

does he need CPR? 'cause I totally know CPR.

Först och främst tänkte jag bara passa på att tacka min kära vän Rebecca för det hiskeligt fina inlägget hon publicerade å mina vägnar för ett tag sedan. Om jag inte håller bloggen levande är det inte mer än rätt att någon annan gör det, och vem är väl mer passande än just Rebecca? Jag tänkte väl det.

Jag vet egentligen inte vad meningen med detta inlägg är. Det saknar nog mening helt och hållet, för jag har inget intressant att rapportera, annat än att jag är inne i en.. tja... superhjälte-period, skulle man nog kunna säga. Den senaste tiden har The Incredible Hulk, Captain America: The First Avenger, Thor, The Avengers, X-men, X2, X-men: The Last Stand, X-men: First Class, X-men Origins: Wolverine, Iron Man och Iron Man 2 tittats på - vissa av dem fler gånger än en. Första Fantastic Four slank också med, bara för att den var så himla bra när den kom ut. Nu? Inte lika grym, but still completely watchable. Chris Evans är ju med, och för honom tittar jag till och med på Not Another Teen Movie utan att klaga. Omnom. Ikväll blir det att titta på Superman. Inte helt fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar