22.5.12

I wanna be the very best like no one ever was.

Ett par avklarade skrivuppgifter senare och jag känner mig inte riktigt lika stressad över skolan längre. Stressad, givetvis, men inte lika mycket som tidigare. Jag kan se ljuset vid tunnelns slut, haha.

Idag har jag varit lite sådär småduktig och kladdat ihop en utvärdering av ett grupparbete samt promenerat i det fina vädret i sisådär en timma. Lite stolt är jag allt. Dessutom är detta dag nummer sexton utan godis, med undantag för en ruta Kinder Maxi (jag gav resten till min lillebror -- förlåt, Rebecca!). Det är nästan så att jag förtjänar godis bara för att jag varit duktig och hållit mig från godis. Tycker jag. Typ.

– I haven't seen this many strange letters since I placed an ad in the personals!
– James, Pokémon 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar