4.5.12

Vilken tur att jag har smulpaj.

Min kära vän har fått för sig att lämna mig för södra Sverige. Seriöst... Södra Sverige. Jag går inte riktigt med på det här! Visserligen har hon inte lämnat mig permanent, men vad gör väl det när man saknar sin vän just nu? Attans.

Jag har en relativt dålig dag idag, och detta av flera anledningar. Anledning nummer ett är det faktum att jag är sjuk, vilket betyder att jag nyser och gör diverse andra inte så trevliga förkylnings-relaterade saker. Mitt huvud känns tjockt och jag har dessutom en blåsa i gommen. Inte bra. Ytterligare en anledning till att jag har en dålig dag är att min självkänsla, as always, är åt helvete, men nu lite mer än vanligt. Detta bottnar förmodligen i min förkylning, för hur kan man tycka bra om sig själv när man är sjuk? Nej, idag är en ful dag. Idag är jag ful, och dum (både dum som i elak och korkad), och jobbig, och allmänt patetisk.

Vilken tur att jag har smulpaj! Alla borde ha smulpaj, eller godis, eller båda delarna. Allra helst båda delarna faktiskt.

3 kommentarer:

  1. Din vän som "lämnat" dig för södra sverige älskar dig ju! Hon är bara tvingad att fara iväg på sin skola lite då och då för annars får hon inte några betyg alls.

    Jag älsk dä knasboll och älskar det faktum att man ser mina boobies på den där bilden. PUSS! :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äh, du behöver inga betyg! Med vår plan kommer både du och jag ha tillräckligt med pengar för att kunna leva det ljuva livet!

      Jag älskar dig också! Varför tror du att jag valde bilden? PUSS! :) <3

      Radera
    2. Du har rätt. Så då slutar du skolan och så flyttar du med mig till Kalmar eller något! BRA!

      Radera