29.4.12

Requiescat in pace, förbannade hårddisk.

Att säga att jag har varit lite dålig på att uppdatera den senaste tiden är minst sagt en underdrift, men jag har en bra anledning! Min kära dator är nämligen åt helvete. Eller, rättelse; min kära hårddisk är åt helvete och måste bytas ut. Oroa er inte, jag har räddat det viktigaste och är nu inte ett dugg ledsen, utan snarare irriterad (läs förbannad) för att en hårddisk som inte ens är två år gammal har gått sönder. Med lite tur finns garantin kvar, men förmodligen gör den det inte (lagen om alltings jävlighet, vet ni).

Igår blev det hemskt god middag hos Rebecca, följt av filmtittande och vindrickande, som i sin tur följdes av en promenad hem till mig där vi roade oss med gammal, pinsam musik och lite Omegle. Omegle sitter aldrig fel.

Förvänta er inte sådär superfrekventa uppdateringar från min sida innan den nya hårddisken är på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar