9.4.12

Det luktar gott...


Satan, vad jag har varit dålig på att uppdatera senaste tiden... Få se nu, vad har hänt sen sist?

I lördags roade jag och Rebecca oss med en bag in box, en cam, två bröder och jagharaldrig.net. Läs in vad ni vill i det... På söndagen köptes årets första mjukglass, som avnjöts i solen på Rådhustorget med en och annan passerande pensionär och stadens alkoholister. Mysigt! Måndagen, det vill säga idag, spenderades till största delen i sängen för min del (jag misstänker att jag håller på att bli sjuk, för jag är så hemskt frusen och trött av mig), men vid femtiden tog jag mig i kragen och lämnade huset för att bege mig mot stallet, för att därefter duscha och skynda iväg till Rebecca som fyller år idag! Tjugo år. TJUGO. Grattis, älskade vän - nu är du gammal. Jag måste säga att du fick en ganska fantastisk sista fylla som tonåring...

Mor: "Vad är det som luktar? Det luktar gott..."
Far, från toaletten: "Det är jag som sitter och skiter!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar