10.4.12

Jumpsuit.

Jag och Rebecca har hittat kanske världens bästa klädesplagg idag, på pojkavdelningen på Kappahl. Detta fantastiska klädesplagg ser ni här till höger, och det må så vara att man ser ut lite som en tjock korv med korta ben i den, men den är så fantastiskt mysig att det inte spelar någon roll, överhuvudtaget. Jag vill ha den. Varför har jag inte tillräckligt med pengar? Någon borde köpa den till mig, alternativt lämna ett bidrag så att jag kan köpa den.

Förstår ni hur fina jag och Rebecca hade varit om vi båda sprang omkring i dessa?

Förutom provat pojkkläder har jag följt med Rebecca som handlade på systembolaget för första gången (Rebecca är nämligen vuxen nu, även om man kanske inte kan tro det vid första anblicken), sniffat på diverse produkter på Kicks och tryckt i mig fika (som min älskade vän bjöd på) på Kvartersbageriet. Mysig dag! Köpt ett läppglans har jag också gjort. Jag använder aldrig läppglans, men det luktade så hiskeligt gott att jag kände mig tvungen att köpa det, och to be honest, 29 kronor är inte så mycket pengar...

4 kommentarer:

  1. Du kan bli sponsrad på 30:- av mig? :)

    SvaraRadera
  2. ryms jag i en sån???? fanns andra färger????? jag vill ha????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, du BORDE rymmas i en sån! Skrevet hamnade hemskt långt ner på mig, så! Jag minns inte hur långa ärmarna var däremot, men testa! Det fanns andra färger! Kolla i hörnet vid trappan på Kappahls pojkavdelning :D

      Radera