4.4.12

Trötter.

Idag är en trött dag. Idag skulle jag allra helst ligga i sängen (preferably with another cuddly person/pet), titta på hiskeligt dåliga filmer och gärna kritisera allt och alla i nyss nämna filmer. En hel massa godis skulle jag gärna ha dessutom, och läsk, och glass, och annat som man blir tjock av. Mysigt. Idag är jag tröttast i världen. Eller... tröttast i mitt rum i alla fall. Råttorna vill inte sitta still och gosa med mig, utan ska tvunget klättra omkring på mig istället om jag försöker sno lite gos. Inte kul.

Vilket oerhört intressant inlägg detta blev, känner jag. Inte för att jag bryr mig sådär hemskt mycket eftersom det ändå inte är jag som ska läsa det, utan mina stackars vänner som pallrar sig hit dag in och dag ut, av någon outgrundlig anledning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar