23.4.12

Awesomeness.

Min dag har varit hiskeligt bra från det att jag slog upp ögonen imorse. Idag har varit en sån där allt-blir-som-jag-tänkt-mig-och-människor-är-fina-dag. Det började med ett fint litet sms (som visserligen väckte mig lite, men vad gör väl det?) klockan 07:12, och sen har det fortsatt därifrån (alla borde få fina sms på morgonen!).

Jag hann med bussen och kom till och med ihåg att ta med mig lunchlåda. Besticken glömdes hemma, men eftersom detta var en bra dag hade jag turligt nog en femma på mig och kunde köpa plastbestick i fiket (awesome!).

Dagens fonetik-lektion byttes ut mot Use of English eftersom läraren läst fel på schemat, och UoE måste vara bland det roligaste i denna kurs eftersom det enbart går ut på att prata. Jag är bra på att prata.

Ridningen gick superbra; hästen var söt som socker och jag kände mig så äckligt nöjd efteråt.

Alltså; idag är en bra dag. Ärligt talat skiter jag i att jag inte läst allt som egentligen ska vara läst inför morgondagens lektioner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar