16.4.12

Oh, happy day!

Idag har jag försovit mig för första gången sedan jag började på LTU. Detta fyra olika larm till trots. 05:30, 05:40, 05:45 och 06:00 ringde klockan. 07:22 vaknade jag - i panik - bara för att konstatera att min buss gått för 37 minuter sedan och att nästa buss inte går förrän 08:30. Vad betyder då detta? Jo, att jag inte kom till skolan förrän första lektionen var slut. Oh, happy day!

Förutom försovit mig har jag idag även varit i stallet två gånger, varav en aningen oplanerad och icke frivillig (medan det första besöket var hemskt frivilligt och väldigt uppskattat) eftersom jag gjort något så duktigt som lämnat min påse med grejer i stallgången istället för att ta med den hem. Lyckat.

Nu sitter jag som bäst och försöker roa mig själv med 9gag (något som inte går sådär superbra eftersom jag redan kollat det som är värt att kolla idag...) medan någon brittisk komiker pratar på TV:n. Hiskeligt trevligt. Jag tror faktiskt att jag ska lämna datorn och istället ge TV:n min odelade uppmärksamhet (men möjligtvis byta kanal, för denna komiker var inte särskilt bra, trots att han är med i Michael McIntyre's Comedy Roadshow).


Arguments are to be avoided; they are always vulgar and often convincing.
­- Oscar Wilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar