21.4.12

Select your player!

Herregud. Jag och Rebecca umgås verkligen för mycket. Vi säger (alternativt sjunger!) samma saker samtidigt, gör en liten nöjd och mycket diskret high five, skrattar en stund och sen börjar det om från början igen. Det är egentligen aningen pinsamt, but great minds think alike, I guess... På tal om det, gissa vem som snart kommer hit för att dricka vin med mig? That's right, Mario. Höhö.

Jag överväger att hoppa i duschen, men eftersom jag fortfarande har kvar lite lockar i håret från igår och inte känner för att döda dem riktigt än (de är så fiiina!) lär det nog bli att fortsätta vara ofräsch. Besides - vem älskar inte svett? Precis.

Nu ska jag spela lite Mario Kart medan jag väntar på min vän och på middag. Det lär bli fint.

- Select your player!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar