15.4.12

The dancing queen.

Hoppsan. Här har det inte hänt saker på evigheter! Vad jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera de senaste dagarna. Ajabaja, usch på mig och smäll på fingrarna, eller något åt det hållet.

Gårdagen spenderades hos Rebecca som firade det faktum att hon nyligen fyllt år. En del konsumerande av alkohol blev det, och även en del sjungande av diverse Singstar-låtar - mestadels Abba - för att inte tala om skickande av lite småtrevliga sms från min sida. Att smsa när man är lite på snusen (fint uttryck!) måste vara bland det bästa som finns, särskilt dagen efter då det är dags att läsa igenom allt trevligt som sagts... Terrific!

Kvällen avslutades med utgång på Kalles för de av oss som ännu inte fyllt tjugo, och Challenge för de resterande, med undantag för Rebecca som lämnade Challenge efter en stund för att göra oss småttingar sällskap, vilket var hiskeligt uppskattat åtminstone från min sida.

Idag har jag gjort pinsamt lite, pinsamt nog. Höhö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar