7.4.12

Tjejmiddag.

Efter påtryckningar från både Rebecca och Tomas känner jag mig så illa tvungen att uppdatera bloggen. Man vet ju aldrig vad som händer när de två blir arga...

Gårdagen spenderades till en början hos Rebecca, med god mat, vin, tequila rose, kinderägg, diverse annat godis, ansiktsmask, hårinpackning, sminkning och klädprovning (varav det mesta skedde i cam med en viss Tut och en stund även med hans bror, Pälle), för att sedan förflyttas hem till mig där det ställdes en hel del märkliga frågor från spelet Tjejmiddag. Alltid trevligt. Vi hann beta igenom hela kortleken som består av 400 frågor. Tyvärr var Tut en liten mes och svarade inte på alla frågor, trots att han druckit både whisky och öl och därför såg mer än galen ut i ögonen (jag förstår varför han hade solglasögon på sig större delen av tiden). Mesigt.

Rebecca blev kvar i min säng under natten (woohoo), och lämnade mig först kring klockan tolv idag. Senare ikväll återvänder hon för att dricka vin med mig. Hoppsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar