1.4.12

EAT ALL THE FOOD!!!

Jag har nästan lust att plocka fram alla gamla LP-skivor ur sideboarden i vardagsrummet och bara lyssna igenom all gammal bra musik som min mor och far sparat ihop under yngre dar, för vet ni? Det är något speciellt med LP-skivor som man inte kan få via Spotify eller Youtube. He funk it. Det där bruset exempelvis, eller det mysiga i att försöka pricka rätt när man ska byta låt. Det tycker jag om. Förmodligen lär jag inte alls börja dra fram LP-skivorna, för min skivspelare står undanstuvad på vinden och jag har inte någon större lust att sätta mig i vardagsrummet och lyssna. Det blir nog lite Duran Duran och annat fränt på Spotify istället. Spännande.

Nä, nu ska jag trycka något i käften, för jag håller på att svälta ihjäl. EAT ALL THE FOOD!!!


"Sure there have been injuries and deaths in boxing - but none of them serious"
- Alan Minter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar