31.3.12

Oh, the joy.

Idag vaknade jag tio över fyra, på eftermiddagen. Det känns som en bra tid att stiga upp, tycker jag. 13 timmars sömn. Känns lagom. Undrar om jag möjligtvis sovit aningen för lite under veckan...

Dagens element av spänning har varit icke-existerande, vilket känns fullkomligt underbart med tanke på att det är lördag... Åh, ironin. Medan andra människor roar sig med normala, skojsiga, lördagssaker är det mest intressanta som hänt mig att jag sminkat mig väldigt... annorlunda. Knallrosa och grönt. Det känns fint.

God mat har jag åtminstone ätit. Lammstek och potatisgratäng. Jag gillar mat. Omnom.

Nu sitter jag och roar mig med att titta på Rebecca som släpper ut och sätter upp håret lite för många gånger för att det ska se naturligt ut. Rapar gör hon också - högt - men det är trevligt. Riktiga kvinnor rapar ordentligt.

När detta inlägg är publicerat blir det till att städa toaletten på övervåningen. OH, THE JOY.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar