19.3.12

Raidar du den här instansen ofta?

Egentligen skulle jag ha suttit och spelat Mario Kart med min lillebror vid det här laget, men så är inte fallet. Jag hann nämligen bara spela två banor innan kontrollen fullkomligt gav upp, vilket resulterade i att min älskade Yoshi hakade upp sig och körde runt i en ring utan någon som helst påverkan från min sida. Drunknade gjorde han också - många gånger. Stackars liten.

Nu sitter jag istället och tittar på när min lillebror (also known as Lilla Elektrikern, eftersom han läser elprogrammet på gymnasiet) knipsar och har sig med dosan, i hopp om att återuppliva den. Det är också otroligt spännande. Just nu halvt äter han en bit av en kabel. Det kanske låter... gott?

Dagens plugg på biblioteket följdes av ett besök på stan med lilla Rebecca där jag införskaffade ett par nya skor. Nya skor sitter nämligen aldrig fel!

För övrigt har människorna på 9gag äntligen tagit sitt förnuft till fånga och plockat bort den nya Discover-sidan som dök upp för ett tag sen och som inte gillades av någon. Tack, 9gag-människor, nu tycker jag om er igen!

4 kommentarer: