16.3.12

Tut i rutan.

Detta är ungefär vad jag har roat mig sen klockan 18:00. Jag har nu suttit i en sisådär åtta timmar och glott på en viss Tut medan han babblat på, spelat Pokémon-sången (samt en hel del annan grym musik), pratat gotländska och gjort andra allmänt fräna grejer, allt emedan jag, som saknar mikrofon, suttit och skrivit så fingrarna blöder. Dagens motionspass är därmed avklarat. Känns bra.

Himla trevligt, om än lite underligt, måste jag säga. Två outfits hann betas av under tiden. Också det var himla trevligt.

Eftersom Rebecca var lite halvt sur på mig då jag inte uppdaterat bloggen idag (igår?) tänkte jag vara något utav en snäll kompis och nämna henne också. Kanske slänger jag också in att hon är en otroligt söt liten filur, men bara kanske.

9 kommentarer:

  1. Är du kär nu?????????????????



    ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHA, jå, men precis. Grymt. Du är som rolig du!

      Radera
  2. Hon frågar bara det vi alla undrar....

    SvaraRadera
  3. Vadå, man behöver väl inte vara kär för att spendera 8 timmar med en gotlänning som är aningen speciell?

    SvaraRadera
  4. Du svarar ju till och med som att du är kär!!!!!



    !!

    Tror jag träffade en öm punkt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är kär... I dig! Det har jag varit sen ettan i gymnasiet...

      Radera