6.3.12

Freudian slip.


Det är inte varje dag man diskuterar penisavund och tidsmaskiner med sin lärare (utan att ens hamna utanför kursinnehållet, kan tilläggas). Detta är inte en sådan dag (faktum är att den dagen inföll förra veckan. Ytterst trevligt!) utan snarare en sådan där plågsamt händelselös dag där det mest spännande som hände var att jag vaknade några stackars minuter senare än planerat (och detta till trots hade tid att trycka i mig nudlar innan bussen kallade). Ack, vilket sorgligt liv jag har!

Lite mindre sorgligt lär det bli om en sisådär 61 minuter på ett ungefär, då jag ska möta min fina lilla (en och en halv meter, lite drygt) vän Rebecca för fika och photoshop.

Slänger upp en gammal promarker-teckning jag gjort av en flintskallig tjej med vitt flor också - bara för att liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar