8.3.12

Pannlös och lobotomerad.

Tro det eller ej, men ibland händer det att jag tar kort på mig själv. Det händer inte ofta, men det händer, och de få gånger det händer handlar det inte om varken fina eller särskilt seriösa bilder, utan snarare om bilder liknande den här till höger - nämligen suddiga, pannlösa bilder där jag tagit på mig min bästa förvånad-och-lobotomerad-min tillsammans med en riktig plutmun. Fullträff. (Rebecca och Irma, ni kanske känner igen posen från en sedan länge raderad bild från min bilddagbok, om ert minne inte är åt fanders. Jag måste säga att jag såg betydligt fränare ut på den tidigare varianten av bilden, men alla älskar remakes.)

Denna bild är resultatet av en trött och hemskt uttråkad My som hade en hel del tid över innan föreläsningen imorse och därför spenderade säkert en kvart inne på toaletten, uträttande diverse morgonbestyr som inte hanns med hemma, bland annat tandborstning och mimning (kan man säga så?) till musik långt äldre än jag.


"I wanna breed like you! I mean, I wanna be a breeder like you! I mean... your Vulpix is nice..."
- Brock (to Suzie), Pokémon - "Fashion Flash"

2 kommentarer:

  1. Du är trevlig trots att du både är pannlös och lobotomerad. (Och nästan kör ett duckface) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tompis. (inte lika mycket duckface som originalbilden från åttan eller nian, och likväl såg jag coolare ut på den...)

      Radera