22.3.12

I am not young enough to know everything.

Idag har jag egentligen ingen som helst aning om vad jag ska skriva eftersom min dag inte varit särskilt spännande alls, måste jag säga. Efter att ha frågat Tut - T(h)omas the Train - om förslag på något att skriva om fick jag som svar att han inte visste, men att jag gärna skulle skriva något om honom. Nu sitter jag här och funderar på vad man kan säga om honom, annat än att han är underlig, har grymma glasögon och snygg finskjorta. Kanske skulle man kunna säga att han är ganska rolig också, särskilt när han är så trött att han halvt börjar gråta av skratt när han läser på parentsshouldnttext.com. Det får räcka.

Det mest intressanta som hänt idag (för jag räknar inte pluggande som något särskilt intressant...) är att jag roat mig med att ta några härliga duckface-bilder på mig själv. Dessa blev däremot lite för snygga för att läggas upp för allmän beskådning på bloggen, så jag behåller dem för mig själv (med ett undantag - du vet vem du är! Känn dig speciell). Jag vill ju inte att att någon med ett svagt hjärta skulle få syn på dem och dö av en hjärtinfarkt. Det skulle vara lite tungt att ha på mitt samvete.


Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months.
- Oscar Wilde

I am not young enough to know everything.
- Oscar Wilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar