21.3.12

Våldgästad blogg.

Jag måste säga att jag är ganska värdelös på att komma ihåg att logga ut från saker när jag sitter vid Rebeccas dator. Eller, inte ganska värdelös, utan snarare oerhört värdelös. Två gånger på en dag?! Well played, Rebecca, well played...

Nåväl, jag låter Rebeccas fina inlägg ligga kvar, trots att hon fick för sig att lägga upp en bild på mig från 2008 (det vill säga från den tiden då jag var en hemskt häftig människa med hemskt trevlig hårfärg och lika trevliga poser, samt ganska kort hår). Msn-beroende var jag också, vilket man kan ana om man kikar på dataskärmen i bakgrunden.

Gårdagen slutade (om ni inte listat ut det redan) med att jag bet i det sura äpplet och pallrade mig iväg till Rebecca, trots lite snöblandat regn och annat trevligt. Väl framme tog trevligheten över och jag glömde nästan bort att det var hiskeligt besvärligt att gå dit.

Det hela slutade med att jag blev kvar i Rebeccas säng över natten och inte kom hem förrän på eftermiddagen nästföljande dag (det vill säga idag). Hemskt roligt!

2 kommentarer:

  1. Jag är otroligt, otroligt, otroligt bra på det här! :) And you loooove me.

    SvaraRadera