27.3.12

Jag kan inte komma nära dig utan att bli blöt.

- Jag kan inte komma nära dig utan att bli blöt.
- Rebecca


- Tänk om man har barn och döper dem till Sås i mellannamn. Då kan man döpa dottern till Beatrice och kalla henne för Beasås!
- Rebecca


- Tidelag är mysigt.
- My

Idag har varit en oerhört fartfylld dag. Jag har knappt hunnit sätta mig ner längre än fem minuter åt gången! Okej, kanske inte, men det har åtminstone hänt saker idag! Saker som besök i Luleå för engelskalektion (en av mina engelskalärare är från Nya Zeeland - har ni någon aning om hur fint han pratar?!) och saker som möte på Rådhustorget med Rebecca följt av inhandlande av glass och provning av kanske världens finaste mask. Denna mask visar Rebecca stolt upp på bilden här till höger. Givetvis finns även en bild på mig i den fantastiska masken, men eftersom jag har hästsvans (och därmed ser flintskallig ut framifrån, vilket gör att jag ser skrämmande mycket ut som en man) kändes det inte som en jättebra idé att lägga upp den här. Rebecca får lov att duga. Hon är ju som... fin... eller något åt det hållet... Ligger i min säng just nu gör hon också. SCORE!


På vägen hem från glassinhandlandet sa Rebecca en oerhört rolig sak som handlade om snor och dess bana ut ur hennes näsa, men jag får tydligen inte citera henne, sorgligt nog.

2 kommentarer: