26.3.12

Lykkli_hästchey_99

















Om jag ska vara ärlig är jag inte sådär supersugen på att skriva här idag (mestadels för att min hjärna känns ungefär som gegga, av någon outgrundlig anledning). Jag orkar inte gå igenom allt som hänt idag i detalj, utan jag kör en snabbgenomgång à la Melodifestivalen istället; bussresa till Luleå 11:30, lektion från 13:00-13:22, arg stund under tystnad eftersom jag praktiskt taget åkt till skolan i onödan, bussresa tillbaka till Piteå 13:30, träffa Rebecca på stan för att göra Piteå osäkert (höhö), inköp av ett par nya shorts (som jag uppenbarligen får liten rumpa i, om man ska lyssna på min vän), lyssnande på skrikande alkoholister i Småstaden, hemgång, ombyte, ridning, datorn (där jag nu sitter fast).

Ungefär så har min dag sett ut. Hiskeligt trevligt, må jag säga. De oerhört vackra bilderna ni ser ovan är resultatet av en övertrött My med för mycket tid över innan ridlektionen. Jag får lov att tacka min vän Olivia för att hon ställde upp som fotograf på bild #3, där jag halvt stryper den fantastiske lille pollen Corney, som konstigt nog finner sig i behandlingen utan att se alltför missnöjd ut (bara lite lagom missnöjd, men det är ju förståeligt). Om jag får säga det själv så har jag aldrig sett bättre ut. Dubbelhakan och det galna leendet klär mig verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar