5.3.12

I figure all I need is a lobotomy and some tights.


Jag älskar bubbelplast och 80-talsfilmer. Jag är lite kär i John Bender (okej, mycket). Jag river sönder mina naglar om jag inte har dem lackade konstant. Jag har två tamråttor. Jag har aldrig luggen uppsatt om jag ska någonstans där det finns människor. Jag har ett tiotal favoritskådespelare, varav en är Tom Hardy. Jag älskar Svindlande Höjder av Emily Brontë - det är min absoluta favoritbok. När jag klottrar gör jag nästan alltid fjädrar. Jag har dagligen underliga funderingar och googlar de mest märkliga ting. Jag brukar roa mig med att skapa simmar i The Sims 3 och sen aldrig spela med dem. Jag pratar ofta fortare än jag tänker. Jag är barnsligt förtjust i Pokémon. Jag var förälskad i Link från Zelda när jag var yngre (och kanske lite fortfarande). Jag älskar Tetris. Jag memorerar konstiga saker när jag läser. Min favoritkanal är BBC Entertainment. Jag är alltid rädd att bussar inte ska stanna när jag trycker stopp, eller köra fel väg. Jag har väldigt svårt att bestämma mig. Jag gillar tv-spel men är, om jag ska vara ärlig, riktigt dålig på de flesta. Jag har aldrig ätit på McDonalds. Jag är sorgligt fascinerad av engelsktalande människor. Oh, och jag är nitton år gammal och heter My.

Jag har nästan inga bilder på mig själv, så jag tog en bild på Brian med en penna i näsan istället. Det känns som en bra kompromiss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar