29.3.12

Lava and stuff.

Jag har gjort något enormt underligt idag, eller snarare imorse, eller inatt. Om jag ska vara ärlig är jag inte helt säker på när jag gjorde det, utan det enda jag är säker på är att jag inte var fullkomligt vaken under tiden. En gissning är att jag gjorde denna underliga sak kring 04:36, när Rebecca fick för sig att smsa mig (alltid trevligt, särskilt när man högsta volymen på telefonen. Det tackar jag för!). Vad är det då som jag roat mig med i sömnen, månntro?

Jag har ändrat min alarmtext på telefonen till "Lava and stuff", vilket jag märkte först när klockan ringde klockan 06:00. Genast dyker ett par frågor upp i huvudet; Varför gjorde jag detta? Vad menar jag med detta?

Varför jag gjorde det har jag ingen egentlig aning om. Mitt enda minne - tyvärr ett väldigt vagt sådant - av incidenten är att jag drömde och tydligen var tvungen att skriva ner något, i drömmen. Uppenbarligen handlade drömmen om lava.

Vad jag menar med detta har jag heller absolut ingen aning om. Någon som vågar sig på en gissning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar