19.3.12

Where do bad folks go when they die?

Idag är en Nirvana-dag. Detta betyder att jag spenderat hela morgonen, förmiddagen och nu lite på eftermiddagen lyssnandes på nyss nämnda band och sjungande deras låtar hemskt fult, minst sagt, trots att jag egentligen borde ha börjat tenta-plugga redan innan jag steg upp idag.

Nu väntar några effektiva timmar plugg på biblioteket tillsammans med (trumvirvel)... Rebecca! Det var så längesen sist vi sågs, menar jag. Riktigt trist att vi inte ser varandra så ofta nuförtiden... Man blir nästan lite vattuögd. Sorgligt. Nej, jag tror att vi borde sluta umgås så ofta då vi har dåligt inflytande på varandra. Våra möten blir bara värre och värre, men jag antar att det är så det ska vara när man är beztizar.

Förutom lyssnat sönder några Nirvana-låtar (skojar bara, klart man inte kan lyssna sönder dem...) har jag roat mig med annat idag, och detta kan ni se resultatet av här till höger. Ibland ser jag oerhört smart ut, och ibland lägger jag upp alldeles för många bilder på mig själv samtidigt. GRRR.

Nu jävlar ska jag lämna datorn och lära mig saker om vetenskapsteori.

3 kommentarer: