26.3.12

Glad_chey_97

Jag älskar allt och alla just nu! Jag skulle kunna dansa oerhört fult och sjunga än fulare, för vet ni vad? Jag har skickat in den sista uppgiften för denna läsperiod! Jag är så oförskämt glad just nu att alla borde vara i närheten av mig så jag får smitta dem lite! Jag skulle kunna kyssa nästa människa som kommer i närheten, SÅ glad är jag! Jag är så glad att jag börjar alla meningar med "jag" och slutar alla meningar med utropstecken, förutom de som är frågor! Det ni!

Jag avslutar på en lite lugnare ton med ett utdrag från en oerhört fin låt som alla borde lyssna på minst en gång om dagen, nämligen Simon & Garfunkel - The Boxer.

In the clearing stands a boxer 
And a fighter by his trade 
And he carries the reminders 
Of ev'ry glove that layed him down 
Or cut him till he cried out 
In his anger and his shame 
"I am leaving, I am leaving" 
But the fighter still remains 

2 kommentarer: