13.3.12

My hands smell like butterflies!

Efter en kortare visit på campus i Luleå (d.v.s. från klockan 08:30 till 13:30, bussen inräknad), där det inte hände något spännande nog att nämnas, mötte jag upp Rebecca i stan, där det inte heller hände något spännande. Rebecca är rätt tråkig, förstår ni. Hela tiden ska hon dansa inne på affärerna och kramas och ha sig. Det hela var himla jobbigt.

Nädå, jag dansade ungefär lika glatt som min vän, kramades ungefär lika klumpigt (vinterkläder gör det knappast lättare) och blev ungefär lika begeistrad över hudkrämer på Kicks. Som Rebecca skrev på sin blogg för inte alltför längesen; "... helt ärligt, vi kan inte gå på stan utan att göra konstiga saker.". Word, men trevligt har vi, och jag antar att det är det som räknas. Det, och det faktum att vi ser galet fräna ut.

Senare blir det att återigen möta upp Rebecca (vars namn jag nu skrivit fyra gånger i ett inlägg) men denna gång för fika. Jag lämnar er med två citat från idag:

- Nu känns det som om du knuffades...

 - My hands smell like butterflies!

- Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar