2.4.12

Bitch high as fuck.

Egentligen är Rebecca så galet mycket snyggare än på bilden här till höger. Egentligen är hon inte lika gulhårig heller. Egentligen VAR hon inte heller lika gulhårig på fotot jag kikade på när jag ritade av henne, utan hon var mer orangehårig. Nu är hon brunhårig. Bitch high as fuck - changing hair colour and shit. Eller något.

Hursomhelst har jag ritat av min vän. Jag tänkte att hon kanske skulle få en inramad teckning när hon fyller år, om hon känner sig sugen på det och inte avskyr bilden helt och hållet, men jag tänkte att jag skriver det här så hon har en chans att läsa det i förväg och kanske säga till om det skulle vara en helt hemsk idé.

Min vän fyller förresten år om sju dagar. Sju dagar. Det är en vecka. På måndag fyller hon år. Då får hon handla på systemet, åt mig. Det blir trevligt. Jag känner på mig att det lär bli fler vinkvällar i framtiden när Rebecca fyller vuxen på riktigt. Snart är hon inte ens tonåring. Ohfan.

Min dag har varit ospännande, så jag väljer att inte gå igenom den på djupet och därmed riskera att tråka ihjäl de få ryssar och amerikaner som kikar in här varje dag. Det jag kan säga är att jag hade ridlektion och det gick oerhört bra!

Så, vi stannar där.

4 kommentarer: