21.4.12

A little eleven o'clockish.


























Igår (och lite av idag också med tanke på att hon sov över här) var Rebecca hos mig. Behöver jag ens nämna att det är hon som är författaren av gårdagens fantastiska inlägg...? Jag borde verkligen inte ha alla mina lösenord sparade på den här datorn när Rebecca är i farten...

Eftersom Rebecca - under tiden som jag roade mig med att locka håret, sminka mig och diverse annat oerhört tjejigt - lånade min webbkamera lite (och även min fina blus, bör tilläggas!) har jag fått en hel del fina bilder på min dator, vilka jag anser är alldeles för vackra för att inte delas med resten av världen. Så, här har ni - min vackra vän, Rebecca!


When late morning rolls around and you're feeling a bit out of sorts,
don't worry; you're probably just a little eleven o'clockish.

- Winnie the Pooh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar