1.4.12

Underligt.

En gång i tiden var jag en oerhört tuff tjej i ljusa, trasiga jeans och nötta Dr. Martens. Sorgligt nog är jag inte ens i närheten av lika tuff i nuläget. Pinsamt. Jag får väl trösta mig med att jag åtminstone äger två par Martens, så lite tuff är jag allt.

Jag känner att det är dags för att fortsätta med underliga fakta om mig (mest bara för att jag har lite småtråkigt och inte har något bättre för mig), så here it goes:

#26 Jag äger 96 ProMarkers.
#27 Jag har inte hål i öronen (eller någon annanstans heller för den delen).
#28 Jag har alltid, alltid, alltid bälte på bussen.
#29 Jag hatar omkörningar.
#30 Jag kan böja mina fingrar på rätt märkliga sätt.
#31 När jag köper Polly köper jag alltid den röda påsen.
#32 Jag var kär i både Harry Potter och Ron Weasley när jag var liten (vem var inte det?).
#33 När jag gick i sexan kunde jag placera ut alla Europas länder med tillhörande huvudstäder på kartan. Nu vet jag knappt var Norge ligger.
#34 Då jag på ett geografiprov i sexan fick frågan "Vad heter bergskedjan i väst?" svarade jag "Atlanten". Jag misstänker att jag inte läst frågan överhuvudtaget. Inte en siffra rätt.
#35 Jag har aldrig skrivit ett omprov.
#36 Jag fick min moped när jag var 12 år.
#37 Jag köper ingenting från The Coca-Cola Company kring jul.
#38 Det är bara en människa i min nuvarande klass som har sett min panna, och det var enbart för att jag försov mig och inte hann fixa luggen.
#39 Det är inte ovanligt att jag drömmer på språk jag inte kan och i drömmen tycker mig kunna dem felfritt.
#40 Större delen av den musik jag lyssnar på släpptes före jag föddes.


Spännande.

2 kommentarer: