20.5.12

Mina tofflor i trädgården.

Jag är värdelös på att börja med mina skoluppgifter i tid. Verkligen värdelös. Påminn mig om att jag aldrig ska vänta med saker till sista dagen igen (även om jag kommer ignorera det totalt och fortsätta på samma korkade vis som tidigare). Nu ska jag försöka knåpa ihop en jämförelse av Harper Lees To Kill A Mockingbird och Chinua Achebes Things Fall Apart, med fokus på samhälle och moral. Det kan nog bli fint. Därefter ska jag på något (ännu okänt) sätt lyckas få ihop mellan två och tre tusen ord om en variant av engelska. Hm.

Jag älskar förresten de sökord som fått folk att hamna här på min blogg! Helt underbara! Vad sägs om dessa?

det var på väg till arjeplog
det var på vägen till arjeplog
en idog hustru är sin mans krona
jag va på väg till arjeplog
jag var på väg till arjeplog och dog
lobotomerad
maxi tofflor
mina tofflor i trädgården
platon popper
sexig hora

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Älskar särskilt "sexig hora"! Känns fint!

      Radera
    2. Allt efter "jag va på väg till arjeplog" är ett stort frågetecken. Nästan som den där delen i jb-novellen du vet...

      Radera